GameWorld
GameWorld
Menü
 
Counter Strike 1.6
 
Counter Strike Source
 
Egyéb Játékok
 
Ha Unatkozol kattanj rá!
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Infók

Főmester:masterboy007

Almester:hori96

E-mail címem:balint96@freemail.hu (írj hogy mi kell az oldalra)

Társoldalak:www.horiblog.gportal.hu

                       www.patblog.try.hu

Feltöltés alatt a sorozatok!

 Bannerek


 
Counter Strike Source Konzol parancsok

Főbb RCON parancsok: (ahhoz hogy ezeket használni tudd be kell jelentkezni konzolba a rcon_password "jelszó" parancsal, rcon password megadása a server.cfg-be)
Példaként egy pár rcon parancs, a "Server konfiguráció" menüpont alatt megadott parancsok szinte mind használható az RCON-ként.

rcon_password (jelszó) // Ezzel a sorral lehet admin jogokat szerezni a szerveren. Minden belépés után beírandó
rcon sv_password (jelszó) // A szerverre való belépéshez szükséges jelszót határozza meg
rcon say (üzenet) // Chatüzenetet ír ki, amit minden játékos lát, legyen élő vagy halott
rcon changelevel (mapnév) // Mapot vált a szerver
rcon map (mapnév) // A szerver mapot vált, de ugyanakkor mindenkit kirúg a szerverről
rcon mp_autoteambalance (1/0) // Ez a parancs ki -és beapcsolja az automatikus csapatelosztást. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_friendlyfire (1/0) // A csapattárs sebzést kapcsolja ki -és be. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_timelimit (idő) // Ez egy mapon eltöltendő időt határozza meg percekben
rcon mp_roundtime (idő) // Ez egy kör idejét határozza meg percekben
rcon mp_tkpunish (0/1) // A TK-t (teamkill) elkövetők büntetését szabályozza. '1' = bekapcsolva (kimarad egy körből a TK-s), '0' = kikapcsolva
rcon mp_hostagepenalty (szam) // Ez a parancs meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerverről a játékost
rcon mp_logdetail (0/1) // Logfájlba menti az üzeneteket. '1' = bekapcsolva, '0' = kikapcsolva
rcon mp_forcecamera (0/1/2) // A megfigyelést korlátozza. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak)

-Ezzel rúghatóak ki a nemkívánatos playerek a szerverről. A parancs után csak a játékos nevét, sorszámát vagy id-jét kell beírni.
kick (játékos neve)
kick (jatekos sorszama)
kick (ID)

-Kilistázza a játékosokat id-jeikkel és sorszámaikkal együtt.
users
status

-Bannolja adott játékost az adott időre (percekben) id szerint, elmenti az id-jét a banlistába és azonnal kirúgja a szerverről, a 0 perc végleges bant jelent.
banid (ido) (ID) kick
banip (ipcím)
writeid
writeip

-Bannolja adott játékost az adott időre (percekben) IP cím szerint, elmenti az Ip címét a banlistába (writeip) és azonnal kirúgja a szerverről (kick). A 0 perc végleges bant jelent (végleges IP szerinti banhoz az autoexec.cfg-nek tartalmaznia kell az "exec listip.cfg" sort).
addip kick
addid

-Kilistázza az id vagy IP cím szerint bannolt játékosokat.
listid
listip

-Unbannolja adott játékost id vagy IP cím szerint.
removeid
removeip

Tickrate:Minél nagyobb a tickrate annál több FPS-el fut server annál többször updateli magát másodpercenként, tehát annál pontosabb képet kap arról a kliens, hogy pl. holvannak az emberek. Nemcsak a szervernek kell erősnek lenni hanem a user gépének is mert ahhoz hogy kiélvezhese a 66-os tickeratet nemárt ha neki is van 66 FSP-e,Ez nagymértékben befolyásolja a hitbox-ot is és annak csúszását.

-Tickrate beállítása: tickratet a szerver indításánál kell megadni így pl.:

./srcds_run -autoupdate -game cstrike -tickrate 66 -port 12345 -secure +ip 123.123.123.123 +maxplayers 12 +map de_nuke +fps_max 600

 

Counter Strike: Source - Server konfiguráció

Játékszerver konfigurálás

A alap server konfigurációs állomány a cstrike/cfg/server.cfg, ha nem létezik hozd létre.

hostname "szerver neve" // Szerver nevének a meghatározása
sv_contact "admin címe" // Add meg az email címet vagy url-t, ahol elérhető a szerver adminja
sv_region "Hungary" // Régiómeghatározás ahol működik a szerver
sv_password "jelszó" // A szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó)
rcon_password "jelszó" // Az rconhoz szükséges jelszót határozza meg, mellyel adminként tevékenykedhetsz a szerveren

//Általános alapertékek:
//Szerver szabályainak beállítása:

mp_timelimit 20 // Egy mapon eltöltött idő (percben)
mp_friendlyfire 1 // Firendly Fire be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_limitteams 2 // Megahtározza, hogy egy csapat hány fővel lehet több, mint a másik
mp_flashlight 1 // Flash általi vakulás engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_buytime 0.5 // Vásárlásra időtartama
mp_roundtime 3 // Egy kör időtartama (percben)
mp_tkpunish 0 // TK (teamkill) büntetés be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, TK-zó következő kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés)
mp_c4timer 45 // Bomba élesítése és felrobbanása között eltelt idő (másodpercekben)
mp_freezetime 6 // Kör eleji idő, mely alat csak vásárolni lehet, mozogni nem (másodpercekben)
mp_logdetail 1 // Üzenetek logolásának be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_decals 30 // Maximálisan megjeleníthető logók és vér/fegyver nyomok
mp_startmoney 800 // Kezdő összeg
mp_maxrounds 0 // Maximálisan lejátszható kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_winlimit 0 // Maximálisan megnyerhető kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_footsteps 1 // Lépéshangok be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1 // Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_pausable 0 // Kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)

//Szerver egyéb tulajdonságait meghatározó értékek:

sv_maxspeed 320 // Kliensek maximális mozgási sebessége
sv_timeout 240 // Az idő, ami után bontja a szerver a játékossal a kapcsolatot (ha nem csinál semmit, kifagy, stb.)
sv_cheats 0 // Csalások be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10 // Levegőben mozgás sebessége
sv_lan 0 // Szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
sv_allowdownload 1 // Szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1 // Szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 0 // Játék közbeni kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az elő csapattársak hallják egymást)
sv_gravity 800 // Gravitáció mértéke
sv_filterban 1 // Az IP cím alapján történo bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_voiceenable 1 // Hangkommunikáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_chattime 8 // A mapváltások között várakozási idő (másodpercekben)
mp_autokick 0 // A TK-t elkövető és a mozdulataln játékosokat automatikusan kirúgja (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0 // Meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost
mp_forcechasecam 0 // Megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fadetoblack 0 // Megfigyelés be -és kikapcsolása (0= nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
mp_playerid 0 // Célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_allowspectators 1 // Játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
decalfrequency 30 // Logók megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)

//A szerver netkapcsolatát befolyásoló beállítások (nem megfelelő használat esetén nagy LAG-ot okozhatnak):

sv_maxrate 20000 // Megengedett legnagyobb sávszélesség a szerveren
sv_minrate 14000 // Megengedett legkisebb sávszélesség a szerveren
sv_maxupdaterate 101 // Meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan
sv_minupdaterate 60 // Meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan

//Egyéb, ajnálott értékek (nem megfelelő használat esetén nagy LAG-ot okozhatnak):

sv_unlag 1 // Lagkompenzáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxunlag 0.35 // Bekapcsolt lagkompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke

//A szervernek meghatározható, hogy a letöltendő fájlokat ne a szerverről töltse a kliens gépére, hanem egy weboldalról, ami így sokkal gyorsabb lehet:
!!!Fontos, hogy annak a könyvtárnak adjuk meg a címét, ahol tároljuk a fájlokat és a fájlok könyvtárszerkezete maradjon meg eredeti állapotában (mapok, .res fájlok a maps könyvtárba, hangok a sounds könyvtárba, stb.).

sv_downloadurl Pl: sv_downloadurl "http://fgcklan.hu/cstrike"

Counter Strike: Source - Kliens CVRAS


CVARS - Fontosabb kliens oldali parancsok

cl_crosshairscale 1200 // Célkereszt méretét határozza meg, minél nagyobb az érték annál kisebb a célkereszt(1200 alapértelmezett)
cl_showfps (1/2/3) // FPS kiíratása, külömböző helyeket határoznak meg az értékek.
cl_cmdrate 80 // Mennyi csomagot küldjön a játékos felé a szerver. Magyar publicon ált.-an elfogadott érték.
cl_updaterate 80 // Mennyi csomagot küldjön a játékos a szerver felé. Magyar publicon ált.-an elfogadott érték.
rate 20000 // Mennyi információt kapjon a kliens a szevetől. Magyar publicon ált.-an elfogadott érték.
timeleft // Mennyi idő van hátra az adott pályából
votemap (mapname) // A játékosok szavazhatnak a mapokra, mani admin plugin esetében simán (votemap)
votekick (player name) // szavazni lehet a játékos kickelésére, mani admin plugin esetében simán (votekick)
thetime // Kiírja mennyi az aktuális idő
net_graph (1/2/3) // Küldött, fogadott bytokról és az aktuális fps ről ad informácó
voice_enable (0/1) // Játék közbeni TALK hang ki és -be kapcsolása
hideradar // Radar elrejtése
hud_saytext_time (5) // Mejlelenített szövegek látszódási idelye (másodpercben)
hud_fastswitch (1/0) // Gyors fegyverváltás ki -és bekapcsolása
zoom_sensitivity_ratio 1 // Zoom sensivityje, érzékenysége

 
Szavazás!
Jó hogy ujra g-portálosok leszünk?

Ja király
Nem
Stem legyen mlapos!
Nekem8
Csak szavaztam
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Látogatottság
 
Jelenlegi Idő
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Archívum
Friss bejegyzések
A blogban még nem található bejegyzés.
Friss hozzászólások
Még nincs hozzászólás.
Archívum
A blogban még nem található bejegyzés.
 
Számláló
Indulás: 2009-12-17
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!